بوسه...

عشق

بوسه...

بـــوسه مگر چیست؟فشار دولب انکه گناه نیست چه روز و چه شب

بــوسه یعنی وصل شیرین دو لب

بــوسه یعنی عشق در اعماق شب

بــوسه یعنی مستی از مشروب عشق

بــوسه یعنی لذت از دلدادگی،لذت از شب،لذت از دیوانگی

بــوسه یعنی حس خوب طعم عشق،طعم شیرینی به رنگ سادگی

بــوسه یعنی اغازی برای مــا شدن،لحظه ای با دلبری تنهــاشدن

بــوسه اتش میزند برجسم وجان

بــوسه برمیدارد این شرم را از میان

بــوسه یعنی عشق خـالی از گناه

بــوسه یعنی قلب من از انِ تـــــــــــــــــو...



نظرات شما عزیزان:

امیرعلی
ساعت22:36---24 ارديبهشت 1392
سلام
وبلاگ جالبي داريد بايد بگم که معرکس
اگه موافق به تبادل لينک هستيد باعث افتخار من ميشه و خوشحال مي شم که وبلاگ قشنگ شما رو لينک کنم
پس منتظر جواب شما مي مونم
به وب من سر بزنيد اگه موافق به تبادل لينک بوديد وب منو با نام
آموزش نرم افزار طراحيCATIA لينک کنيد و بگيد با چه اسمي وب شما رو لينک کنم
موفق باشيد
ياعلي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 21:15 ] [ shahin ] [ ]